czwartek, 29 września 2011

Big liar

Ze względu na to, że w ostatnim czasie towarzyszą mi głównie negatywne doświadczenia, nie mam za bardzo ani czasu a w zasadzie nawet ochoty na nowe wpisy. Mój chłopak po ponad dwóch latach związku okazał się kłamcą na skalę światową. Do tego wraz z końcem września zwalniam się z pracy w biurze nieruchomości (głównie ze względu na problemy z płatnościami) tak więc sporo czasu poświęcam na szukanie nowej .Same rozumiecie... Wrzucam kilka inspiracji, które od jakiegoś czasu magazynuję na pulpicie (zdjęcia pochodzą głównie z bloga Littlesparkle na pingerze). Bye











1 komentarz:

  1. Bardzo mi przykro z powodu faceta oraz pracy :(( No cóż, u mnie też nie za ciekawie w ostatnim czasie, co zrobić... Jakoś przez te wszystkie problemy trzeba przejść, a co najważniejsze, wziąć głęboki oddech, unieść głowę i z pozytywnym nastawieniem na lepsze jutro iść dalej. Mam nadzieję, że w szybkim czasie uda Ci się znaleźć zadowalającą pracę, powodzenia! I pamiętaj, będzie dobrze, bo musi, czyż nie? :)

    OdpowiedzUsuń